داستان موفقیت یک برند ایرانی

آیا دوست داشتید مدیر یا خالق یکی از برندهای مشهور دنیا باشید؟ آیا دوست داشتید نام شما به عنوان صاحب یک برند بر روی محصولاتی که حاصل ایده و خلاقیت خودتان بود قرار می گرفت و شهرت جهانی پیدا می کرد؟ آیا دوست داشتید چایی بود که شما به صورت لحظه ای از اخبار برندهای مورد علاقه خود در زمینه پوشاک, خودرو, ورزش, لوازم آرایشی و بهداشتی و... آگاه می شدید؟ آیا می دانید چگونه می توانید شرکت خود را به یک برند مشهور تبدیل کنید و یا برند خود را به یک نام تجاری محبوب و مشتریانتان را به مشتریانی راضی و وفادار تبدیل کنید؟

 آیا دوست دارید اخبار تخفیف ها و فروش فوق العاده برندهای مشهور را قبل از اینکه دیگران متوجه آن شوند بدانید؟ آیا مایل هستید که اخبار فعالیت های رقبای خود را به سادگی مانیتور کنید و بر اساس آن اخبار راهبردهای رقابتی خود را تدوین کنید. خبر خوبی برابتان داربم. بدانید که هسته اولیه تمام آنچه شما به عنوان یک مدیر, کارشناس یا حتی مشتری یک برند نیاز دارید در یک پایگاه خبری بزرگ شکل گرفته است.

داستان ما درباره تاسیس نخستین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی اخبار برندهای ایرانی است که با نام ویوان نیوز و با هدف حمایت از برندها و شرکت های ایرانی در بهار سال 1389 فعال شد و در حال حاضر به عنوان مشاور برندینگ و مشاور رسانه ای برای بیش از 50 برند فعال در بازار ایران در حال فعالیت است. برندهایی که در این مدت با بهره گیری از ظرفیت های گسترده ویوان نیوز توانسته است بر روی فرآیندهای اطلاع رسانی و ایجاد شهرت نام تجاری محصولات و خدمات خود موفقیت های چشمگیری داشته باشند و فروش خود را نیز ارتقا دهند.

ویوان نیوز با تشکیل تیمی حرفه ای از فعالان عرصه تبلیغات و برندینک و همچنین روزنامه نگاران با سابقه و جوان آشنا با بازار ایران و با فراهم کردن زيرساخت هاي مناسب براي تجميع اخبار تخصصي و حرفه اي مربوط به شرکت ها و کسب و کارها زمینه آشنایی بیشتر مردم ایران را با ظرفیت ها و توانمندی های داخلی فراهم کرده است.

ویوان نیوز با فعالیت جدی روی 32 سرویس خبری مختلف و ارایه مطالب کاربردی در قالب راهنمای خرید از برندها, راهنمای استفاده از برندها, اخبار تخفیف و فروش فوق العاده برندها, اخبار قرعه کشی و جشنوارها, معرفی مدیران برندها, استخدام در برندها و...توانسته است ترکیب بسیار کاملی را از نیازهای برندها و مشتریانشان را در کنار هم فراهم نماید و خود را تبدیل به تنها رسانه برندهای بازار ایران کند.

ويوان يک نام اصيل ايراني به معناي رخشنده است و شعار ویوان نیوز " رسانه برندهای برتر بازار ایران" است. در حال حاضر ویوان نیوز به صورت روزانه میزبان 12000 نفر از مدیران و متخصصان شرکت های برتر بازار ایران و همچنین مشتریان برندهای مختلف است و از جایگاه بسیار خوبی در میان سایت برتر فارسی زبان برخوردار است. ویوان نیوز با دو سیاست مثبت اندیشی و کاربردی بودن تلاش کرده است در تمام اخبار و مطالب خود نگاه حمایتی و مفید بودن برای مخاطب را لحاظ کند .

شما نیز به عنوان یک شرکت تازه تاسیس یا برندی فعال در بازار می توانید از خدمات رسانه ای و مشاوره ای ویوان نیوز برای ارتقا شهرت نام تجاری خود استفاده کنید. برای تماس با مدیران ویوان و کسب مشاوره ای تخصصی لازم برای ساختن یک برند و یا تقویت نام تجاری خود در بازار رقابتی امروز و یا معرفی خدمات و محصولات خود می توانید ضمن بازدید از www.vivannews.com با نشانی info@vivannews.com در ارتباط باشید.

 

پنجمین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی مرداد 1390 برگزار می شود.

کنفرانس بانکداری الکترونیکی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادها و گردهمایی های تخصصی در منطقه خاورمیانه به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کنفرانس, در این رویداد علمی و کاربردی که روزهای 5 و 6 مرداد ماه برگزار خواهد شد مباحث کاربردی و تخصصی در دو محور موضوعات مدیریتی و فنی ارایه می شود.

شایان ذکر است در این همایش که در سالن همایش تلاش وزارت کار برگزار خواهد شد چهره های شاخص و بزرگان بانکداری الکترونیکی حضور خواهند داشت و به ارایه دیدگاه ها و سخنرانی خواهند پرداخت.

این گزارش حاکی است در کنار این همایش بین المللی نمایشگاهی برای عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای بانکی از سوی شرکت های داخلی و خارجی برپا خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.ebanking-conf.com مراجعه فرمایند.

سال 1390, سال هجرت و عصیان

سال 1390, سال هجرت و عصیان

نفس سال به شماره افتاد و باز در آستانه فصل رویش و دمیده شدن دیگر باره روح حیات و جنبش و طراوت در طبیعت هستیم. بسیاری کارها ماند که نکردیم, بسیاری راه ها ماند که نرفتیم و بسیاری حرف ها ماند که نگفتیم و البته بسیاری درسها که فراگرفتیم و دیدیم و شنیدیم و خواندیم که انسان این مخلوق خاص خدا, تا چه حد می تواند در سعی بین حقارت و انسانیت سیلان کند, نان به نرخ روز بخورد و یا دشنه در کام نفس فرو کند و نان خود به قناعت در قاتق معرفت فرو برد.

...و جهان سرشار بود از تلاطم, در وجوه اجتماعی, سیاسی و اقتصادی از قلب اروپا تا شاخ آفریقا و از خاورمیانه تا شرق آسیا, این ها همه بود و خلاصه یک پیام و حکایت داشت که تواتر و تحرک و تغییر اصلی ترین پس زمینه ای است که نقاش هستی بر اوراق تاریخ نقش کرده است و این نیز برای خفتگان قدرت و طمعکاران ثروت سخت می آید دیدنش و یافتنش.

همچون سال های گذشته عزم کردم که سال جدید را نیز با ایده و اندیشه ای میزبانی و پیشوازی و پیشه راه کنم و آنچه حاصل شد از ساعت ها فکر که درآمد تجربه ها و دیده ها و یافته ها و سعی سالیان مکاشفه بود سفارش خویشتن و خویشان و دوستان به دو مساله فراموش شده و مغفول در میان مردمان بود.

اولی هجرت, که مفتاح باب تحرک و تغییر و اکراه از هر آنچه ایستایی و خموشی و کندی و لختی و سستی است و چشمه ای جوشان برای دیگر گونه اندیشید, آنچنان که بزرگی فرموده:"حرکت کن شاید نبازی, حرکت نکنی حتماً می بازی"

هجرت داستانی بی انتهاست برای دستیابی به هر آنچه خوبی است و بن مایه و لازمه آن اراده است و قصد و جسارت برای فهم و ترک بدی و از دیگر سو حکایت گذشتن از خوبی هایی نظیر قدرت و ثروت برای رهایی از افسار و چشم بند این دو ملازم, که یکی عامل و باعث دیگری است و هر دو اسباب کوری تا آنگاه که شخص عزیمت هجرت کند و ترک نفس تا به حق برسد به هر آنچه خداوند حق قرار داده است.

دومی عصیان, که فوران اراده است در برابر نفس و ظلم و تکرر و مُبشری بر حق گویی و عدالت خواهی, به هر اندازه که باشد, اما باشد تا فراموش نشود این سیره بزرگان که هر جایی جوری و جفایی دیدند دیوار گنگ سکوت را شکستند و حق را گفتند تا گوش سنگین جائر بشنود شاید, و به راستی آیا کسی می تواند امروز بر دوش خود بنشاند این خلق بی شمار را پیش از آنکه خود بخواهند؟ چرا که حکایت عصیان از خویشتن آغاز می شود و شایسته که ابتدا پرده ترس و ریا و حسد و... از چهره خویشتن بر درید و بر خویشتن خویش عصیان ورزید و همچون باد مخالف بر خود وزید تا پاک گردد از دورن پلشتی ها و زشتی ها و پس آنگاه دست در دست دیگر هم قطاران و هم نوایان ساز هجرت به سوی آرمانشهر را کوک کرد.

عصیان و هجرت در وجه فردی و اجتماعی سرآغاز تغییر و تحول خواهند بود و دستمایه دست یازیدن به هر آنچه در پهنه پیچیده اجتماع, اقتصاد, سیاست, فرهنگ و...برای حرکت به سوی مطلوب بدان نیاز است.

امید که سال نو, سال ترک خودخواهی ها, سال پیوستن دلها, سال فراگیری گفتگو ها, سال احترام به انسان ها و اندیشه ها و سال تحول افکار باشد و سرآغازی برای عصیان بر خویشتن که اندازه ای شجاعت می خواهد و هجرت از تن که قدری شهامت

به امید روزی که همه با هم برخیزیم و گامی فراپیش نهیم و نهالی بکاریم پربار تا سال ها حسرت نخوریم که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت و تا آن روز سیب هفت سین ما سبز خواهد بود./

 

پایان زمستان 1389

فرنود حسنی

 

کتاب آنچه مدیران فناوری اطلاعات باید بدانند منتشر شد.

این کتاب به عنوان نخستین راهنمای گام به گام اصول کاربردی مدیریت فناوری اطلاعات شامل 199 نکته کاربردی که یک مدیر فناوری اطلاعات باید بدانند است و در هفته دوم دی ماه 1389 وارد بازار کتاب شده است.

اطلاعات نشر:

مولفان: دکتر محمد فتحیان- مهندس فرنود حسنی- سهیلا سلطانی

چاپ: اول

تعداد: 1000 نسخه

ناشر: تولید دانش

قیمت:25000 ریال

تعداد صفحات: 140

شابک: 2-13-8632-964-978

لینک متن کامل خبر:

http://vivannews.ir/Pages/News-4625.html

رویدادها و اخبار برندهای محبوب خود را در ویوان نیوز دنبال کنید.

ویوان نیوز را بیشتر بشناسیم.

(رسانه برندهای برتر بازار ایران)

 

اگر به دنبال آگاهی از جدیدترین برندهای وارد شده به بازار هستید!

اگر به دنبال آگاهی از محصولات و تولیدات تازه برندمحبوب خود هستید!

اگر به دنبال جدیدترین اخبار مربوط به تخفیف فروش برندهای مختلف هستید!

اگر به دنبال اخبار جشنواره های خرید و یا قرعه کشی برندها هستید!

اگر به دنبال قیمت محصولات برندهای محبوب خود هستید!

پیشنهاد می کنیم هر روز از ویوان نیوزبازدید کنید.

سایت خبری ویوان نیوز به عنوان نخستین و جامع ترین پایگاه اطلاع رسانی برندهای برتر بازار ایران با 21 سرویس خبری با موضوعات بانک, بیمه, بورس- فناوری اطلاعات- لوازم خانگی- صنعت خودرو - صنایع غذایی و نوشیدنی- پوشاک, کیف و کفش - آرایشی, بهداشتی, سلامت - آموزش و تحصیل - سینما, تناتر, موسیقی -طلا, جواهر, ساعت - معماری, طراحی داخلی -سفر و گردشگری -رسانه ها - پاساژ ها و مارکت ها -همایش و نمایشگاه -سازمان های خیریه - برند سازان و بزرگان برند -تفریح, بازی, سرگرمی -مد و مدلینگ -سرمایه گذاری و صادرات و رستوران و تشریفات جدیدترین اخبار را به کاربران خود ارایه می دهد.

همچنین شما در ویوان نیوز می توانید:

  • جدیدترین مقاله ها و گزارش های حوزه بازاریابی, روابط عمومی, تبلیغات و برندینگ را مطالعه کنید.
  • اخبار و گزارش های مربوط به شرکت و برند خود را از طریق سایت به اطلاع مردم برسانید.
  • در نظر سنجی ها شرکت کنید.
  • از اخبار استخدام برندهای مطرح و معروف بازار مطلع شوید.
  • از راهنمایی های سایت برای خرید برندها استفاده کنید.
  • از آموزش های سایت برای کاربرد برندها بهره برداری کنید.
  • و...

تمامی علاقه مندان می توانند با ارسال اخبار خود به نشانی info@vivannews.com به معرفی خدمات و محصولات شرکت خود بپردازند.

 

 

www.vivannews.com

رسانه برندهای برتر بازار ایران

دومین همایش ملی امنیت اطلاعات روزهای 29 و 30 آذر برگزار می شود.

همایش ملی امنیت اطلاعات ایران روزهای 29 و 30 آذر ماه سال جاری با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه امنیت کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه ITC2 و آکادمی امنیت Phion همایش ملی امنیت اطلاعات به عنوان بزرگترین رویداد علمی و کاربردی ایران در حوزه امنیت اطلاعات قصد دارد به جنبه های اجرایی پیاده سازی و محافظت از امنیت اطلاعات بپردازد.

این گزارش حاکی است در این همایش بسیاری از شرکت ها و کارشناسان این حوزه به ارایه تجربه ها و توانمندیهای خود در این عرصه خواهند پرداخت.

همچنین در این همایش کارگاه های تخصصی برای آموزش جدیدترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای مشارکت در کارگاه های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.infosecevent.com مراجعه فرمایند و یا با شماره های 88207618 یا 88207617 تماس بگیرند.

 

 

All conferences

سایت مرجع جدیدترین کنفرانس ها

و نمایشگاه های بین المللی

www.allconferences.com

 

All conferences

سایت ایرانی مرجع کنفرانس ها

و رویدادهای علمی ایران

www.allconferences.ir

 

ISCIT 2010

اولين كنفرانس دانشجویی

 فناوری اطلاعات ایران

www.iscit2010.ir

 

IICIC

همايش  چالش ها و فرصت هاي

شركت هاي ايراني در قراردادهاي نفت و گاز

www.iicic.com

 

 

 

PR 2.0

همایش روابط عمومی 2.0

مدرس دکتر علی اکبر جلالی

www.iranpr.org

 

EUM 2010

اولین نمایشگاه مدیریت الکترونیک شهری

14 الی 17 ارديبهشت 1389

www.eum.ir

 

 

Modern expo

 اولين نمايشگاه تخصصي خانه مدرن

28 الی 30 اردیبهشت 1389

www.modernexpo.ir

 

Translogex 2010

اولين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل

 برون شهري ، لجستيك و زنجيره تامين

www.irtranslogex.com

چهارمین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی برگزار می شود

ویوان نیوز- کنفرانس بانکداری الکترونیکی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادها و گردهمایی های تخصصی در منطقه خاورمیانه به مدت سه روز متوالی در تهران برگزار می شود.
به گزارش ویوان نیوز به نقل از  روابط عمومی کنفرانس, در این رویداد علمی و کاربردی که روزهای 17, 18 و 19 مرداد ماه برگزار خواهد شد مباحث کاربردی و تخصصی در سه محور موضوعات مدیریتی و راهبردی, امنیت و ریسک, مشتری مداری و بازاریابی عرضه خواهد شد.
شایان ذکر است در این همایش که در هتل المپیک برگزار خواهد شد چهره های شاخص و بزرگان بانکداری الکترونیکی حضور خواهند داشت و به ارایه دیدگاه ها و سخنرانی خواهند پرداخت.
این گزارش حاکی است در کنار این همایش بین المللی نمایشگاهی برای عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای بانکی از سوی شرکت های داخلی و خارجی برپا خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.ebanking-conf.com مراجعه فرمایند.

اولین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه

اهداف كنفرانس

توسعه و ترويج فرهنگ تحقيق و پژوهش در زمینه مباحث تلفن همراه در اجرای دولت الکترونیک

معرفي آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي و كاربردي در زمینه تحقق دولت/ شهروند الکترونیک بر روی تلفن همراه

تبیین زیر ساختهای مخابراتی ارائه خدمات الکترونیکی بر روی پلتفرم تلفن همراه.

معرفي توانمندي‌هاي شركتهاي ايراني و خارجی در زمینه تحقق شهروند الکترونیک و دولت الکترونیک بر روی تلفن همراه

شناسایی و معرفی زیر مجموعه هایی از شهروند الکترونیک که بر روی پلتفورم تلفن همراه قابل ارايه هستند.

بررسی فعالیت صورت گرفته تا کنون و ارايه پیشنهادات راهبردی و کاربردی برای افزایش بهره وری تلفن همراه در کارکردهای شهروند الکترونیک

شناسایی منابع انسانی توانمند در حوزه کنفرانس به منظور تولید دانش و فن آوری لازم

پیشنهاد راهکارهای مناسب جهت آموزش نیروی انسانی توانمند در حوزه شهروند الکترونیک با تلفن همراه

بررسی راهکارهای تحقق عدالت اجتماعی بوسیله راهکارهای شهروند الکترونیک بر روی تلفن همراه

فراخوان مقالات

محققین و پژوهشگران گرامی می توانند در زمینه های مشخص شده زير مقالات خود را برای شرکت در کنفرانس به صورت الكترونيكي و از طريق همين سايت به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

محور های کنفرانس عبارتند از :

بررسی راهکار های اصلاح الگوی مصرف از طریق تحقق شهروند الکترونیک بر روی تلفن همراه

بررسی راهکارها، راهبرد ها و چالش ها و فعالیت های انجام شده در زمینه گردشگری الکترونیک، آموزش های الکترونیک، سلامت الکترونیک، کودک الکترونیک، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، رای گیری الکترونیک، بیمه الکترونیک، شهرداری الکترونیک، روابط عمومی الکترونیک و سایر کارکردهای شهروند الکترونیک بر روی تلفن همراه

مطالعه موردی کشور ها، سازمانها، نهاد ها، شرکت ها و پروژه های موفق در حوزه تلفن همراه .

تاثیرات استفاده از تکنولوژی تلفن همراه در تحقق عدالت اجتماعی، بهبود محیط زیست و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی .

امنیت اطلاعات بر روی تلفن همراه .

تذکرات :

به صفحه زمانهای کلیدی در همین وب سایت توجه فرمایید.

به قالب کلی مقالات در همین وب سایت توجه فرمایید.

به مقالات برتر جوایزی اهدا خواهد شد

ارایه کننده مقالات پذیرفته شده بصورت شفاهی، از پرداخت هزینه ثبت نام معاف می باشند.

برنامه های کنفرانس

1)ارائه مقالات منتخب كميته علمي به دو صورت ارايه در پانل و ارايه پوستري.

2) سخنراني صاحب نظران و اساتيد داخلي و خارجي.

3) ارائه مطالعات كاربردي.

4) برگزاري كارگاه و سمينار آموزشي (جنبي – بعد از برگزاري كنفرانس)

5) برگزاري ميزگردهاي علمي – تخصصي جهت بررسي چالشها، فرصت هاي فرا روي شركت ها و سازمان ها در زمينه موضوع کنفرانس.

6) توسعه و به روز آوري پايگاه كنفرانس برروي شبكه اينترنت.

7) انتشار ويژه نامه، مجموعه مقالات و CD كنفرانس.

8) برگزاري نمايشگاه تخصصي جانبي (از شرکت ها و سازمان های فعال در حوزه فن آوری اطلاعات بر روی تلفن همراه).

9) ارایه اطلاعات کنفرانس و خلاصه مقالات بوسیله دستگاه ارسال بلوتوث به شرکت کنندگان در کنفرانس.

10)برگزاری جشنواره جنبی فیلم و عکس همراه و برگزاری نمایشگاه جنبی دیجیتال

 

شرایط ثبت نام
عادی 2500000 ریال

اعضای هیات علمی 2200000 ریال

دانشجویی 2000000 ریال

1-      تکمیل فرم ثبت نام در سایت

2-      پرداخت هزينه ثبت نام.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام شامل چکیده مقالات، پذیرایی، ناهار بوده و هزینه کارگاههای جنبی درآن لحاظ نشده است، هزینه های کارگاه های جانبی درصورت وجود، در جداول فوق آمده است.
شرکت کنندگان می توانند مبلغ فوق را به حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت به شماره 221419960 نزد بانک تجارت شعبه برج آسمان کد 2210 به نام دبیر کنفرانس ) مهندس محمد قلم چی) واریز و کپی رسید آنرا به شماره دورنگار یا پست الکترونیکی دبیر خانه ارسال نمایند برای دانشجویان تصویر کارت دانشجویی الزامی است.
3- ثبت نام فقط از طریق سایت همایش صورت می گیرد.

4- به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.

 

دبیر کنفرانس : محمد قلم چی
ايميل: ceo@techanis.com

تلفن : ۲۲۹۶۷۷۶۳ - ۲۲۹۶۴۳۹۲ - ۲۲۹۶۴۳۹۶
فکس: ۲۲۹۶۷۷۶۹
ايميل: info@icecc2010.com

زمان برگزاری خرداد 1389

مکان برگزاری: سالن همایش های موزه ملی ایران

سمینار کارت امتیازی متوازن ویژه بخش خصوصی و دولتی

 كارت امتيازي متوازن(BSC) به عنوان تنها ابزار استقرار نظام جامع مديريت عملكرد، به سازمان ها در اجراي برنامه هاي استراتژيك خود و افزايش تمركر سازمان در دستيابي به اهداف بلند و كوتاه مدت خود ياري مي رساند. اين ابزار امكان ارتباط بين ماموريت و چشم انداز سازمان به اهداف بلند مدت و سپس به اهداف كوتاه مدت(عملياتي) و نيز به فعاليت ها و پروژه هاي سازمان و بودجه مربوط به هر فعاليت و پروژه را برقرار مي سازد و سازمان را به يك سازمان استراتژي محور تبديل مي نمايد تا كليه فعاليت هاي سازمان در هر منطقه جغرافيايي در راستاي استراتژي هاي سازمان قرار گيرد.

بنابراين سيستم كارت امتيازي متوازن اين قابليت را دارد كه برنامه هاي استراتژيك سازمان را كه به صورت مجلد هاي قطور در كتابخانه هاي مديران قرار دارد به صورت عملياتي در كل سازمان تسري داده، سازمان را در راستاي آن حركت دهد و دائما ميزان پيشرفت كليه واحد هاي سازماني را در دستيابي به اهداف خود كنترل نمايد.

كارت امتيازي متوازن سازمان را از نظر موضوعي به چهار منظر رشدو يادگيري، فرآيندهاي كليدي، مشتريان و ذينفعان و در نهايت منظر مالي تقسيم مي كند و سپس اين چهار منظر را از نظر مكاني در همه واحد هاي سازماني در مناطق جغرافيايي مختلف سازمان و نيز از نظر زماني در گذشته، حال و آينده ارزيابي مي كند كه به همين دليل به عنوان سيستم جامع مديريت عملكرد سازماني شهرت جهاني دارد.

گروه مشاوران پنكو پس از برگزاري 4 كنفرانس بين المللي و برگزاري 70 دوره آموزشي با برترين مدرسين خارجي و داخلي در نظر دارد در راستاي ماموريت خود در جهت ترويج ابزارهاي نوين مديريت استراتژيك هزينه، بودجه و عملكرد، از يكي از برترين مشاوران بين المللي خود آقاي پائول نيون Paul Niven ، نفر دوم كارت امتيازي متوران دنيا و صاحب كتاب هاي پر فروش 'گام به گام اجراي كارت امتيازي متوازن' در بخش دولتي و خصوصي براي برگزاري دوره اموزشي كارت امتيازي متوازن خود دعوت به عمل آورده است.اين دوره طي دو روز ويژه بخش خصوصي و دولتي طراحي گرديده است.
گروه مشاوران پنكو همچنين نماينده انحصاري شركت Corporate[1] به عنوان نرم افزار جامع مديريت عملكرد سازماني مبتني بر كارت امتيازي متوازن در ايران مي باشد كه در اين دوره آموزشي معرفي خواهد شد.

درباره سخنران   

پائول نيون[2]، مدرس، نويسنده و مشاور حوزه استراتژي، كارت امتيازي متوازن(BSC)  و مديريت عملكرد است. او نفر دوم حوزه كارت امتيازي متوازن در جهان بعد از دكتر كاپلان و نورتون مي باشد و كتاب هاي او تحت عنوان "كتاب هاي گام به گام اجراي كارت امتيازي متوازن" در بخش خصوصي و دولتي از پر فروشترين كتاب هاي دنيا است.

كتاب كارت امتيازي متوازن- حفظ حداكثر عملكرد

كتاب اجراي گام به گام كارت امتيازي متوازن- حفظ حداكثر عملكرد و نتايج

كتاب اجراي گام به گام كارت امتيازي متوازن- در بخش دولتي و عمومي

كتاب نقشه هاي راه و الهامات- يافتن مسير موفقيت سازمان

كتاب اول او به بيش از 15 زبان دنيا ترجمه شده است. او بيش از 10 سال است كه به عنوان مشاور نظام مديريت عملكرد در بسياري از 1000 شركت و سازمان برتر دنيا در بخش خصوصي و دولتي كه در مجله Fortune رتبه بندي مي شوند فعاليت مي نمايد. او برخلاف بسياري از مشاورين دنيا كه تجربه كار اجرايي ندارند، پيش از آنكه مشاور باشد خود يك مدير اجرايي بوده است. او كارت امتيازي متوازن را در شركت برق Nova Scotia كانادا اجرا كرد و عملكرد او به گونه اي بود كه اين شركت تبديل به يك مدل موفق استقرار كارت امتيازي متوازن و برنده اولين جوايز Hall of Fame نورتون و كاپلان گرديد.

او در باره نرم افزار استقرار نظام جامع مديريت عملكرد[3] Corporater كه گروه مشاوران پنكو نمايندگي انحصاري آن را در ايران دارا مي باشد مي گويد: "من در نرم افزار Corporater گم شده خود را يافته ام. اين نرم افزار نسل جديد نرم افزارهاي كارت امتيازي متوازن است كه براي كاربران سازماني طراحي شده است"

مخاطبان سمينار   

 مديران عامل و اعضاي هيات مديره شركت ها و سازمان ها

معاونت هاي برنامه ريزي و طرح و برنامه

دفاتر ارزيابي عملكرد

مراكز نوسازي و تحول

دفاتر برنامه ريزي استراتژيك

دفاتر حسابداري مديريت

 

سرفصل هاي آموزشي   

بخش اول: زيربناي موفقيت- مأموريت و استراتژي

بيانيه مأموريت چيست؟

ويژگي هاي يك بيانيه ماموريت اثربخش

نحوه تدوين يك بيانيه مأموريت

فرآيند "استراتژي نقشه راه" (Roadmap Strategy)

فرآيند "استراتژي نقشه راه" چيست؟

چهار سوال اساسي كه همه سازمان ها بايد پاسخ دهند

چهار راهكار براي پاسخ به اين سوالات

بخش دوم: كارت امتيازي متوازن

چالش هايي كه همه سازمان ها با آن مواجهند (افزايش داراريي هاي نامشهود، تاكيد بيش از اندازه بر شاخص هاي مالي، دشواري اجراي استراتژي ها)

كارت امتيازي متوازن

چگونگي و علت شكل گيري كارت امتيازي متوازن

چهار منظر حيات بخش كارت امتيازي متوازن

"نظام" كارت امتيازي متوازن شامل بررسي مثال هاي متعددي از نقشه هاي استراتژي

بخش سوم: اصول اجراي اثربخش كارت امتيازي متوازن

اهميت ايجاد يك منطق راهبرنده براي كارت امتيازي متوازن سازمان خود

حمايت مديران ارشد

شكست استراتژي ها با پايين

جلسات مديريتي

ارتباطات و انتقال استراتژي ها

بخش چهارم: علت ماندگاري نظام كارت امتيازي متوازن

روند حركت نظام كارت امتيازي متوازن

استفاده از نظام كارت امتيازي متوازن در بحران هاي مالي و اقتصادي

علت ماندگاري نظام كارت امتيازي متوازن براي هميشه

دوره آموزشي يك روزه كارت امتيازي متوازن- ويژه بخش خصوصي
دوره آموزشي يك روزه كارت امتيازي متوازن- ويژه بخش دولتي

ظرفيت د‌‌وره: 150 نفر د‌‌ر هر روز

زمان: خرداد ماه 1388

هزينه دوره: (تا 29/12/88) 2/900/000 ريال

هزينه دوره: (پس از 29/12/88 3/300/000 (ريال

اين هزينه شامل هزينه هاي مربوط به حق التدريس، سفر و اقامت مدرس، بسته هدايا، لوح فشرده فيلم سمينار و تصاوير، ترجمه اسلايدها، ترجمه همزمان، پذيرايي ناهار، پذيرايي ميان وعده‌ها و گواهينامه حضور در سمينار به امضاي مدرس مي باشد.

زبان د‌‌وره: انگليسي با ترجمه همزمان

گواهينامه د‌‌وره: گواهينامه‌ دوره با امضاي مدرس دوره آقاي پائول نيون ارائه خواهد شد.

تماس با دبيرخانه   

تهران, بلوار آفريقا (جردن)، انتهاي خيابان پديدار، پلاك 4 واحد 4

تلفن: 88799669,70



[1] www.corporater.com

[2] www.paulniven.com

[3] http://penco.ir/content/corporater.aspx

سومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی 18 و 19 مرداد برگزار می شود.

سومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی روزهای 18 و 19 مرداد ماه 1388 با حضور مدیران و کارشناسان بانک ها و شرکت های فعال در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس فرنود حسنی دبیر اجرایی این کنفرانس با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس به عنوان نماد و سمبل سنجش پیشرفت بانک ها و شرکت های فعال در زمینه بانکداری الکترونیکی ظرف سه سال گذشته تاثیر به سزایی در توسعه بانکداری الکترونیکی کشور داشته است.

وی گفت: حدود 20 شرکت ارایه دهنده خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی در بخش نمایشگاهی و علمی به ارایه دستاوردهای خود در این عرصه می پردازند که بازدید از نمایشگاه برای کلیه علاقه مندان رایگان خواهد بود.

حسنی افزود: مقالات این دوره از کنفرانس از جهش کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و اکثر آنها مبتنی بر موردکاوی های واقعی از بانک های داخل ایران است.

حسنی افزود با توجه به استقبال گسترده بانک ها برای ثبت نام فرصت ثبت نام تا روز شنبه 17 مرداد تمدید شده است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره 88844973 تماس بگیرند.

این کنفرانس از ساعت 8 الی 18 در محل سالن همایش های وزارت کار( تلاش) واقع در چهار راه پارک وی برگزار می شود.

 

سومین کنفرانس بانکداری الکترونیکی با حضور شرکت های بزرگ IT

شرکت های بزرگ فعال در زمینه محصولات و خدمات بانکداری الکترونیکی در سومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی کنفرانس بانکداری الکترونیکی, این کنفرانس با هدف ایجاد آشنایی نزدیک فعالان عرصه بانکی با جدیدترین فناوری های بانکی برگزار می شود و تا کنون حضور شرکت هایی همچون انیاک, مین نت, پیام پرداز, اینفوتک, بهستان رایان, سبا پردازش, داده کاوران پیشرو, ایران نارا, بانک کشاورزی و موسسه مالی و اعتباری مهر در این کنفرانس قطعی شده است.

گفتنی است در سخنرانی ها و مقالات ارایه شده در این کنفرانس کاملا کاربردی و با هدف بهره برداری از تجارب علمی و عملی ارایه می شوند.

سومین کنفرانس بانکداری الکترونیکی با حضور تمامی کارشناسان و مدیران ارشد بانکی روزهای 18 و 19 مرداد برگزار خواهد شد. وب سایت این کنفرانس برای کسب اطلاعات بیشتر www.ebanking-conf.com می باشد.

برنامه هاي سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي تشريح شد

سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي 18 و 19 مرداد ماه سال جاري با شعار بانکداری الکترونیک کلید ورود به دنیای کسب و کار الکترونیک, در ايران برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي دبيرخانه دائمی کنفرانس بانکداري الکترونيکي فرنود حسني دبير اجرايي اين کنفرانس برنامه اي اجرايي اين کنفرانس را تشريح کرد.

سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي 18 و 19 مرداد ماه سال جاري با شعار بانکداری الکترونیک کلید ورود به دنیای کسب و کار الکترونیک با همکاري مرکز فرهنگ سازي و آموزش بانکداري الکترونيکي, بانک ها و شرکت هاي فعال در اين حوزه برگزار مي شود.حسني ضمن اعلام اين خبر افزود:

با توجه به تنوع مدل هاي بانکداري الکترونيکي در دنيا که روز به روز نيز بهينه مي شوند اگر نتوانيم از فرصت ها و بستر هاي موجود به نحو مطلوبي استفاده کنيم قطعا در آينده نزديک با چالش هاي بسياري براي توسعه اقتصاد ديجيتالي که پايه و اساس آن را بانکداري الکترونيکي تشکيل مي دهدمواجه خواهيم شد. با توجه به تحولات سريع فناوري هاي موثر در بانکداري الکترونيک جا دارد هر ساله در قالب رويدادي علمي کارشناسان و مديران بانکي به بررسي و تبادل نظر در اين زمينه بپردازند و به نظر مي رسد يک کنفرانس بزرگ علمي بتواند اين نياز اساسي را رفع کند.

وي گفت: سومین کنفرانس بين المللي بانکداري الکترونيکي با رويکردي علمي و عملي قصد دارد به دانش هاي نو و تجربه هاي جديد در حوزه بانکداري الکترونيکي ايران و جهان بپردازد و سعي خواهد کرد زمينه را براي آشنايي مديران و کارشناسان حوزه بانکي کشور با دستاوردها و فناوري هاي جديد فراهم کند.

حسني اظهار داشت بر اساس بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اصلاح الگوی مصرف در تمام عرصه ها, نظام بانکي نيز بايد از امکانات بانکداری الکترونیک برای کاهش هزینه ها و اصلاح شیوه زندگی مردم استفاده کند.

دبير اجرايي کنفرانس بانکداري الکترونيکي گفت: کنفرانس در چهار بخش ويژه و 7 محور کلي مشتمل بر مواردي همچون بانکداري الکترونيکي و مديريت اقتصاد با رويکرد کنترل تورم و نقدينگي, بانکداري الکترونيکي کليد تجارت الکترونيکي, نوآوري در بانکداري الکترونيکي, بانکداري الکترونيکي و نظام اعتبار سنجي رویکرد اجرایی بانکداری الکترونیکی در تولید خدمات و محصولات با نگاه مشتری مدار و بازاریابی, راه حل ها و مدل هاي بانکداري الکترونيکي, راه حل هاي پرداخت الکترونيکي, امنيت در بانکداري الکترونيکي, مديريت بانکداري الکترونيکي, چالش هاي قانوني و قضايي در بانکداري الکترونيکي, آموزش و فرهنگ سازي, اصول و راه حل های سخت افزاری در بانکداری الکترونیکی  برگزار خواهد شد.

وي افزود: در حاشيه اين کنفرانس يک بخش نمايشگاهي براي نمايش و عرضه توانمندي هاي شرکت ها و بانک هاي داخلي در حوزه بانکداري الکترونيکي تشکيل خواهد شد.

حسني در پايان ضمن ابراز خوشحالي از حضور چهره هاي فعال و با تجربه اي همچون دکتر پادگانه و دکتر بيات در راس کنفرانس از تمامي کارشناسان و مديران بانکي براي همفکري و همکاري در اين کنفرانس دعوت کرد.

گفتني است سومین کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي مرداد ماه سال جاري در تهران برگزار خواهد شد و سايت اين کنفرانس به نشانيwww.ebanking-conf.com  براي دريافت اطلاعات بيشتر در اختيار علاقه مندان قرار دارد. شماره تماس دبيرخانه کنفرانس 88844973 و 88844974 مي باشد.

کنفرانس شبکه

نخستین کنفرانس بین المللی شبکه

ایران-تهران / 14 و 15 مهر ماه 1388

با رویکرد مهندسی و مدیریت شبکه

به همراه نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار و تجهیزات شبکه در ایران

 توسعه اقتصاد دیجیتال بر پایه دنیای شبکه ای شرایطی را به وجود آورده است که همه سازمان ها و شرکت ها ناگزیر از پیاده سازی شبکه های کوچک و بزرگ برای پیشبرد برنامه های اقتصادی خود هستند. در این شرایط با توجه به اتکا بیش از پیش سازمان ها به شبکه ها و همچنین برنامه های توسعه آنها, ریسک بهره برداری از شبکه ها روز به روز افزایش می یابد و از این رو بهره برداری سازمان ها از متد های علمی و دقیق که مبتنی بر فناوری های روز دنیا باشد یک ضرورت به شمار می رود.
کنفرانس بین المللی شبکه قصد دارد با نگاهی علمی و کاربردی و با رویکرد مهندسی و مدیریت فرصت مناسبی را برای همه سازمان ها فراهم آورد تا در فضایی تخصصی با جدیدترین راه حل ها و پتانسیل های موجود در کشور آشنا شوند.

محورهای تخصصی مورد توجه کنفرانس عبارتند از:

• فناوری های نرم افزاری توسعه شبکه
• فناوری های سخت افزاری توسعه شبکه
• چالش های امنیتی در مدیریت و مهندسی شبکه
• چالش ها و راهکارهای آموزش شبکه
• فناوری های ارتباطی شبکه
• مشاوره در مدیریت و مهندسی شبکه

 این کنفرانس در دو بخش علمی با هدف بررسی جدیدترین دستاوردها و متد علمی شبکه و بخش نمایشگاهی با هدف نمایش دستاوردها و فناوری های داخلی و خارجی در حوزه شبکه برگزار خواهد شد.

حضور شرکت ها در بخش علمی و نمایشگاهی فرصت بسیار ارزشمندی برای معرفی توانمندی ها موجود به مدیران ارشد فناوری اطلاعات سازمان های کشور خواهد بود.

این کنفرانس روزهای 14 و 15 مهر ماه در ایران و با حضور شرکت های برتر فعال در حوزه شبکه برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.network-conf.ir  مراجعه فرمایند. شماره تماس دبیرخانه کنفرانس 88844973 و 88844974 می باشد.

سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی مرداد سال 1388 در تهران برگزار می شود

نظر به استقبال بی نظیر فعالان و علاقه مندان عرصه بانکداری و کسب و کار الکترونیکی از دو دوره پیشین کنفرانس بانکداری الکترونیکی, سومین دوره کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیک با رویکردی تازه و نگاهی نو به کارکردها و راهبردهای توسعه بانکداری الکترونیکی در فرآیند ها و جریان های کسب و کار در سطوح مختلفی همچونB2C , C2C و B2B در روزهای 20و 21 مرداد ماه سال 1388 مقارن با 11 و 12 اوت سال 2009 برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی فعالیت خود را در دو روز متوالی و چهار بخش زیر دنبال خواهد کرد:
1- بخش علمی: که شامل چهار سخنرانی اصلی است که در هر روز توسط دو سخنران ارائه خواهد شد و ده مقاله برتر گزینش شده از سوی هیئت علمی است که در هر روز پنج مورد از آنها ارائه می گردد. سایر مقالات بخش علمی در کتاب سمینار چاپ و توزیع خواهد شد.
2- بخش عملی: شامل هشت کارگاه عملی است که با توجه به ظرفیت های داخلی و خارجی توسط شرکت های فعال در حوزه بانکداری الکترونیکی برای تشریح و معرفی خدمات و محصولات آنها هر روز 4 کارگاه در دو زمان موازی ارائه می گردد.
3- بخش نمایشگاهی: که شامل عرضه غرفه به بانکها، موسسات مالی و شرکت هاست که در آن به معرفی محصولات و دستاوردهای خود در عرصه بانکداری الکترونیکی خواهند پرداخت.
4- تندیس e-bank: این تندیس نمادی است برای تقدیر از برترین بانک ها و شرکت های فعال در عرصه بانکداری الکترونیکی که پس از بررسی های لازم بر اساس عملکرد رقابتی بانک ها و شرکت ها در عرصه بانکداری الکترونیکی به آنها هدیه خواهد شد.

کنفرانس در چهار بخش ویژه و 7 محور کلی زیر فعالیت خواهد کرد:
بخش ویژه یک: بانکداری الکترونیکی و مدیریت اقتصاد با رویکرد کنترل تورم و نقدینگی
بخش ویژه دو: بانکداری الکترونیکی کلید توسعه کسب و کار الکترونیکی
بخش ویژه سه: بانکداری الکترونیکی و نظام اعتبار سنجی
بخش ویژه چهار: رویکرد اجرایی بانکداری الکترونیکی در تولید خدمات و محصولات با نگاه مشتری مدار و بازاریابی


محورهای تخصصی:
1-راه حل ها و مدل های بانکداری الکترونیکی
Core Banking
Internet Banking
SMS Banking
ATM
POS
Pin Pad
Telephone Banking
Back and front office automation
And …
2-راه حل های پرداخت الکترونیکی
e-Money
e-check
Debit cards
Credit Cards
Smart Cards
And…
3-امنیت در بانکداری الکترونیکی
CA
Web security
Network security
Physical security
Security Architecting
Hardware Security Device and Solution
Software Security Device and Solution
And...

4- مدیریت بانکداری الکترونیکی
e- CRM
ERP
e-Investment
e-advertisement
HR Management in e-banking
e-Marketing for e-banking
Customizing services by e-banking
Project Management
Quality Management
Strategic Management in e-banking
And…

5- چالش های قانونی و قضایی در بانکداری الکترونیکی
چالش های قوانین حقوقی موجود و نیازهای آتی
امور قضایی در بانکداری الکترونیکی
و...

6- آموزش و فرهنگ سازی
راهکارهای اطلاع رسانی عمومی در مورد فناوری های جدید بانکی
آموزش منابع انسانی در بانکداری الکترونیکی
تبلیغات و بانکداری الکترونیکی

7- اصول و راه حل های سخت افزاری در بانکداری الکترونیکی
راه کارهای ساخت ابزارها و تجهیزات بانکداری الکترونیکی مانند خودپردازها, کیوسک ها و...
راه کارهای ساخت و بهینه سازی شعب معمولی و شعب 24 ساعته

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://ebanking-conf.com مراجعه فرمایند یا با شماره های 88844973 و 88844974 تماس حاصل فرمایند.

چهارمين همايش روابط عمومي الكترونيك

همايش هاي سالانه روابط‌ عمومي الكترونيك با حضور جمع كثيري از مديران، متخصصين و علاقه‌مندان روابط‌ عمومي و با مشاركت جمعي از وزارتخانه ها، سازمان ها و اصحاب مطبوعات و با هدف توسعه و ارتقاي وظايف روابط عمومي ها از طريق بكارگيري فن آوري هاي نوين اطلاعات و ارتباطات در تهران برگزار مي شود.
حضور مقامات كشور در اين همايش و انعكاس وسيع رسانه اي آن به همراه طيف وسيع مخاطبان اعم از مديران، متخصصان و كارشناسان روابط‌عمومي، تبليغات و بازاريابي دستگاه هاي اجرايي و شركت هاي خصوصي، دانشجويان و انجمن هاي علمي و تخصصي، اصحاب رسانه ها و روزنامه نگاران، موجب اثربخشي و تحقق نسبي اهداف همايش شده است...........
محور مقالات
-ضرورت تجديد نظر در چارت سازماني روابط عمومي ها مبتني بر آيين نامه جديد(ابلاغي مردادماه 86 از سوي دولت)
-مدل هاي پياده سازي روابط عمومي الكترونيك در دستگاه هاي دولتي
-مدل هاي پياده سازي روابط عمومي الكترونيك در شركت هاي بخش خصوصي و تعاوني
-روابط عمومي الكترونيك و آموزش فراگير دانشگاهي و حرفه اي
-روابط عمومي الكترونيك و نظام هاي اطلاع رساني
-روابط عمومي الكترونيك و رسانه هاي جديد
-روابط عمومي الكترونيك و زير ساختهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در ايران
-روابط عمومي الكترونيك و سيستم هاي مانيتورينگ اخبار صوتي ، تصويري و اينترنتي
-روابط عمومي الكترونيك و نظرسنجي الكترونيك
-روابط عمومي الكترونيك وديپلماسي عمومي

امتيازات همايش
- بهره گيري از دانش و تجربه اساتيد علوم ارتباطات و صنعت IT
- ايجاد فرصت لازم براي برقراري ارتباط و تعامل سازنده ميان اساتيد، متخصصان، مديران و كارشناسان ارشد روابط عمومي.
- بهره برداري از مقالات و پژوهشهاي علمي انجام شده در حوزه ارتباطات، رسانه ها و روابط عمومي الكترونيك.
- عضويت در دبيرخانه دائمي همايش.
- اعطاء گواهينامه پايان دوره.
- درج اسامي شركت كنندگان در كتاب همايش.
- نشر، گسترش و اعتلاي حرفه و دانش روابط عمومي.
- آشنايي با سيستم ها و روشهاي نوين روابط عمومي الكترونيك و ارايه آخرين تجربيات و دستاوردهاي اين رشته.

تاريخ شروع: 27 ارديبهشت 1388
مدت: 1 روز
محل برگزاري:‌ تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
تلفن تماس:‌ 88922782
فكس:‌ 88922783

دومین کنفرانس جهانی مدیریت زنجیره تامین 4 و 5 اسفند برگزار می شود.

دومين كنفرانس جهانی مديريت زنجيره تأمين و سيستم هاي اطلاعات در نظر دارد در قالب برنامه تركيبي مباحث نظري و كاربردي مبادرت به ارائه مقالات پذيرفته ، نشست هاي هم انديشي و موضوعي، مودركاوي هاي پژوهشي (Case Study )، تجارب موفق (Best Practice )، كارگاه هاي تخصصي و تجارب و عملكردهاي صنعتي نمايد.
زنجيره تامين به عنوان يکي از جامع ترين متدهاي مديريت عملياتي کسب و کار به ويژه در سطوح کلان اقتصادي در دنياي امروز تحولات بسيار شگرفي را به وجود آورده است. بيشتر سازمان هاي پويا با بهره برداري از مدل ها, ابزارها و شيوه هاي زنجيره تامين توانسته اند جريان ها و فرآيند هاي کاري خود را بهينه سازند و در ساختارهاي کاري و اجرايي خود تغيير ايجاد کنند.
ويژگي مهم و جالب توجه زنجيره تامين اثرگذاري فراوان آن بر حوزه هاي کاري مختلف در لايه کسب و کار و تدارکات سازمان است. دومين کنفرانس بين المللي زنجيره تامين و سيستم هاي اطلاعاتي با هدف بررسي شرايط و راه کارهاي عملياتي پياده سازي و توسعه سامانه هاي اطلاعاتي در صدد است زمينه نزديکي افکار و انتقال تجربيات سازمان هاي ايراني و خارجي را در زمينه توسعه زنجيره تامين فراهم نمايد.
نگاه ويژه کنفرانس سال 1387 در 5 حوزه زير متمرکز است که مقالات ارايه شده در اين بخش ها در داوري ها اولويت بالاتري خواهند داشت. همچنين براي اين حوزه ها نشست هاي تخصصي ويژه اي نيز برگزار خواهد شد.
. زنجيره تامين خدمات مالي ( بانک, بيمه, سرمايه گذاري و...)
. زنجيره تامين در صنايع نيمه سنگين( خودروسازي, لوازم خانگي و...)
. زنجيره تامين در صنايع سنگين( فولاد, ذوب آهن, سيمان و...)
. زنجيره تامين در صنايع نظامي
. زنجيره تامين در صنعت فناوري اطلاعات

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره 88844973 و 88844974 تماس بگیرند و یا به سایت www.scmis.ir مراجعه فرمایند.

 

سمینارهای ماهانه پگاه سیستم

سيزدهمين سمينار
آموزه‌هايي از چين: موردكاويهاي مديريتي
سخنران: دكتر مرزباني(مدير عامل شركت ايساكو)
زمان:چهارشنبه 30 بهمن87، ساعت 16:30 تا 18
ثبت‌نام در سمينار

دومین کنفرانس ملی مهندسی برق كامپیوتر و فناوری اطلاعات

آموزشکده سما همدان قصد دارد دومین کنفرانس ملی مهندسی برق كامپیوتر و فناوری اطلاعات را به منظور توسعه ، رشد و اعتلای دانش برق و كامپیوتر در سه بخش مقالات عادی، پوستری و دانشجویی با حضور اساتید ، صاحب نظران و متخصصان برگزار نماید. از تمامی محققین، اعم از اساتید و دانشجویان دعوت می‌شود تا با ارسال مقاله و شركت در كنفرانس موجب غنی‌تر و مفیدتر شدن كنفرانس و رسیدن به اهدافش باشند.

موضوعات همايش:

سيستم هاي عامل و نرم افزارهاي پايه و متن باز
سيستمهاي اطلاعاتي و فناوري وب
پردازش موازي و سيستم هاي توزيع شده
رايانش اينترنتي، مشبك و خوشه اي
گرافيك كامپيوتري و پردازش تصوير
هوش محاسباتي و يادگيري ماشين
كاربردهاي فناوري اطلاعات
امنيت داده و رمزنگاري
معماري و الگوهاي نرم افزاري
مباحث نوين در مهندسي نرم افزار
شبكه هاي كامپيوتري
پردازش سيگنال و بينايي ماشين
معماري كاميپوتر
سخت افزارهاي شبكه هاي عصبي
پردازش گفتار
طراحي مدارهاي VLSI
ساير موارد مرتبط . . .

زمان ۱ اسفند ۸۷

وب سایت:http://ceic09.ir

برای اولین بار در ایران مبحث زنجیره تامین در خدمات مالی مطرح خواهد شد

به گزارش روابط عمومی کنفرانس فرنود حسنی دبیر اجرایی کنفرانس با اعلام این خبر افزود: با فعالیت بسیار خوب گروه های مالی و اقتصادی مانند سامان, پاسارگاد, اقتصاد نوین, پارسیان و... فرصت بسیار مناسبی در اقتصاد کشور برای ارایه زنجیره محصولات مالی فراهم شده است.
وی گفت: در حال حاضر این گروه ها با در اختیار داشتن بانک, بیمه, شرکت سرمایه گذاری, کارگزاری و...توانسته اند محصولات و خدمات جامعی را برای بازارهای هدف خود فراهم آورند که بی شک توسعه این خدمات و محصولات در بستر فناوری اطلاعات رنگ و بوی بهتری به خود گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد گروه های مالی مختلف با حضور در این کنفرانس به ارزیابی دیدگاه ها و راه کارهای موجود در مبحث زنجیره تامین در خدمات مالی بپردازند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند به وب سایت کنفرانس در نشانیwww.scmis.ir مراجعه فرمایند و یا با شماره 88844974 تماس حاصل فرمایند.

 

نمایشگاه الکامپ IRAN ELECOMP 2008

نمایشگاه الکامپ IRAN ELECOMP 2008

محل برگزاري

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

آدرس

تهران - بزرگراه چمران - مجموعه دائمی نمایشگاه بین المللی تهران

شروع

شنبه 2 آذرماه 1387

Saturday, November 22, 2008

كشور

ایران

خاتمه

سه شنبه 5 آذرماه 1387

Tuesday, November 25, 2008

شهر

تهران

 گروه هاي نمايشگاه :

O - الکترونیک و کامپیوتر ->سخت افزار

O - الکترونیک و کامپیوتر ->نرم افزار

O - الکترونیک و کامپیوتر

 

برگزار كننده : شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

آدرس :

تهران – بزرگراه شهید چمران - صندوق پستی 1491-19395

تلفن :

22662820 - 21912707

فكس :

3-22662672

سايت :

www.iranelecomp.ir

پست الكترونيك :

info@iranelecomp.ir

 

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت زنجیره تامین و سیستم های اطلاعات

دومین كنفرانس مديريت زنجيره تأمين و سيستم هاي اطلاعات در نظر دارد در قالب برنامه تركيبي مباحث نظري و كاربردي مبادرت به ارائه مقالات پذيرفته ، نشست هاي هم انديشي و موضوعي، مودركاوي هاي پژوهشي (Case Study ) ، تجارب موفق (Best Practice ) ، كارگاه هاي تخصصي و تجارب و عملكردهاي صنعتي نمايد.
اين كنفرانس به گونه اي طراحي شده است تا فعالان دانش و مهارت حوزه مديريت زنجيره تأمين و سيستم هاي اطلاعات و ارتباطات با رغبت و شجاعت علمي خود به جامعه صنعتي و علمي كشور شناسانده شوند .
زنجیره تامین به عنوان یکی از جامع ترین متدهای مدیریت عملیاتی کسب و کار به ویژه در سطوح کلان اقتصادی در دنیای امروز تحولات بسیار شگرفی را به وجود آورده است. بیشتر سازمان های پویا با بهره برداری از مدل ها, ابزارها و شیوه های زنجیره تامین توانسته اند جریان ها و فرآیند های کاری خود را بهینه سازند و در ساختارهای کاری و اجرایی خود تغییر ایجاد کنند.
ویژگی مهم و جالب توجه زنجیره تامین اثرگذاری فراوان آن بر حوزه های کاری مختلف در لایه کسب و کار و تدارکات سازمان است. دومین کنفرانس بین المللی زنجیره تامین و سیستم های اطلاعاتی با هدف بررسی شرایط و راه کارهای عملیاتی پیاده سازی و توسعه سامانه های اطلاعاتی در صدد است زمینه نزدیکی افکار و انتقال تجربیات سازمان های ایرانی و خارجی را در زمینه توسعه زنجیره تامین فراهم نماید.

نگاه های ویژه کنفرانس امسال بر موضوعاتی همچون موارد زیر می باشد:
• SCM بويژه مفاهيم جديد مانند CPFR
• تجارت الکترونيکي در مدلB2B و G2B
• ارتباط با مشتريان و شهروندان در مدلهاي G2C وB2C
• راه حلهاي مبتني بر RFID
• ساير راه حلهای مرتبط با حوزه مديريت زنجيره تامين

وب سایت: http://scmis.ir

کنفرانس و جشنواره کودک الکترونیکی

اولین کنفرانس تخصصی کودک الکترونیکی با هدف محتواسازی الکترونیکی برای کودکان و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش آنان و با شعار نوآوری و شکوفایی در آموزش الکترونیکی کودکان، آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

مخاطبین این کنفرانس که به همت مرکز همایش های علمی طاپکو و با حمایت برخی از وزارتخانه ها و دانشگاهها برگزار می شود، مربیان دبستان ها، مهد کودک ها و اولیاء و کودکان 4 تا 10 سال می باشند.

این همایش علمی با اهداف آشنایی با نمونه های علمی و عملی آموزش الکترونیکی کودکان، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش درزمینه آموزش الکترونیکی کودکان، بحث و تبادل نظر درخصوص نمونه های پیاده شده آموزش الکترونیکی کودکان در کشورهای پیشرفته، اصول طراحی سی دی های آموزشی کودکان ، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در زمینه آموزش الکترونیکی کودکان و  اسباب بازی های الکترونیکی و تبادل دستاوردها و تجربیات شرکتها و سازمان ها و شرکت های برتر داخلی در خصوص آموزش الکترونیکی کودکان برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند مقالات علمی خود را تا پایان خرداد ماه، در موضوعات کنفرانس به دبیرخانه کنفرانس به نشانی خیابان خیابان كريمخان خيابان آبان جنوبي شماره 76 طبقه 5ارسال کنید.

وب سایت: http://www.ekid.ir

سومین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات

                                                       شبكه هاي نسل آينده  

شبكه تلفن داده و موبايل سلولي به تدريج و با توجه به نيازهاي ارتباطي به صورت مجزا و هر يك با مقوله ها و سرويس هاي مربوط به خود بوجود آمده و پيشرفت كرده اند. اين تك محوري عامل چالش هاي جديد دنياي مخابرات در دو دهه اخير شده است. از اين رو زير ساخت ها و تجهيزات نصب شده بايستي به گونه اي متحول شوند كه پاسخگويي نيازهاي روزافزون سرويس هاي چند رسانه اي و داده باشد. اين در حالي است كه در جهان امروز شبكه گسترده نسل آينده (NGN ) پاسخگوي اين نياز مي باشد و لي از آنجايي كه راه اندازي شبكه NGN مستلزم صرف زمان و هزينه فراوان مي باشد كارشناسان و قانون گذاران مي بايست توجه جدي به اين مسير گذار داشته باشند . دبيرخانه دائمي همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات در سومين همايش خود بررسي چالش هاي پيش روي صنعت مخابرات براي گذار به شبكه هاي ارتباطي نسل بعد را از زاويه هاي مختلف مورد بحث قرار خواهد داد.


اهداف :                                            

1-   تبيين و تشريح ضرورت ها و الزامات توسعه گذار به شبكه هاي نسل آينده

2-   ارائه آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي و كاربردي

وب سایت: http://www.ictcs.ir

همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی

از سالهای گذشته مقوله یادگیری الکترونیکی مورد نظر سیاستگزاران بخش فناوری اطلاعات کشور بوده است و نتایج آن نیز امروزه در قالب دانشگاه های مجازی متبلور گردیده است، از طرف دیگر سازمان های متعددی نیز به منظور افزایش کارایی و اثربخشی آموزش های خود از یادگیری الکترونیکی بهره برده اند؛ اما متاسفانه تا کنون کمتر فرصتی دست داده تا از یک طرف نتایج حاصل از این تجربیات به اشتراک گذاشته شده و از طرف دیگر رویکردها، شیوه ها و فناور های نوین یادگیری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی قصد دارد بستری را برای به اشتراک گذاری تجربیات و دانش کلیه افراد صاحبنظر در این زمینه از طریق انتشار خبرنامه و برنامه های متنوع در روز همایش فراهم آورد. از این رو از کلیه علاقمندان و صاحبنظران ارجمند که دارای ایده هایی برای برگزاری بهتر همایش هستند، درخواست می شود تا با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرموده و تیم اجرایی همایش را از نظرات و پیشنهادات خود بهره مند فرمایند.

وب سایت:http://www.elc.ir   

 

دومین کنفرانس  و نمایشگاه بین المللی بانکداری الکترونیکی 19 و 20 مرداد برگزار خواهد شد.

دومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی با حضور چهره های برتر علمی از سراسر جهان و همچنین شرکت های بزرگ نرم افزاری و سخت افزاری روزهای 19 و 20 مرداد در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کنفرانس بانکداری الکترونیکی در این رویداد مهم  بین المللی که بین از 30 سخنرانی علمی و کاربردی با حضور نمایندگان بیش از 40 بانک و شرکت بزرگ فعال در حوزه بانکداری الکترونیکی برگزار خواهد شد فرصتی بسیار مناسب برای تبادل افکار و آشنایی با جدیدترین فناوری ها و دانش های موجود در عرصه بانکداری الکترونیکی است.

گفتنی است در نمایشگاه جنبی این کنفرانس که بازدید از آن برای عموم رایگان می باشد بانک ها و شرکت های مهمی همچون بانک سامان, بانک پاسارگاد, بانک کشاورزی, شرکت سرووس پدیسار, شرکت GSS, شرکت سینا کارت, شرکت Infotech, سیستم های بانکداری هاتف, سایت دیده ان آی تی ایران, شرکت داده کاوان پیشرو, شرکت بهستان رایان, شرکت اطلاع رسانی و اعتبار سنجی ایرانیان, شرکت سرووس, شرکت IND, شرکت سباپردازش, سازمان پدآفند غیر عامل, شرکت پارس آنلاین, شرکت لایزر, شرکت اینجنیکو, شرکت پیام پرداز, شرکت کوبیل, شرکت هایپرکام, شرکت S2M و... حضور دارند.

علاقه مندان برای بازدیداز نمایشگاه می توانند به نشانی تهران, انتهای خیابان کارگر شمالی, بالاتراز انرژی اتمی, شهرک والفجر, سالن همایش های موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی مراجعه فرمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس می توانند با شماره های 4-88844973تماس بگیرند و یا ازسایت www.ebanking-conf.ir بازدید کنند.

 

مركز فابا راه اندازی شد

«دبيرخانه فرهنگ‌سازي بانكداري الكترونيك» به «مركز فرهنگ‌سازي و آموزش بانكداري الكترونيك شبكه بانكي كشور» تغيير نام يافت. و «فابا» به عنوان نام اختصاري اين مركز تعيين شد.
اين تغيير بنا به پيشنهاد كارشناسان و تصويب شوراي مديران عامل بانك‌ها در جلسه روز دوشنبه 17 تيرماه صورت گرفت.
به گفته دكتر محمد مراد بيات مدير مركز «فابا»، اين تغيير در راستاي ايجاد تناسب ميان نام مركز و فعاليت‌هاي آن انجام شده است و پيش از اين در خرداد ماه سال جاري كارگروه هاي تخصصي بانكداري الكترونيك مسئوليت آموزش را به اين مركز محول نموده بودند. از اين رو مركز «فابا» به‌طور كلي در دو حوزه فعاليت مي‌كند:
1- فرهنگ‌سازي و ترويج گفتمان بانكداري الكترونيك در جامعه و تلاش در راستاي تغيير نگرش مشتريان به منظور گرايش هرچه بيشتر به استفاده از خدمات الكترونيكي بانك‌ها
2- ارائه آموزش‌هاي عمومي و تخصصي بانكداري الكترونيك به مشتريان و كاركنان بانك‌ها.
لازم به ذكر است كه دبيرخانه فرهنگ سازي در نيمه دوم سال 86 آغاز به كار كرد و دفتر مركزي آن در ساختمان شوراي هماهنگي بانك‌ها مي باشد.

با حضور شخصيت های برجسته داخلی و خارجی

با حضور شخصيت های برجسته داخلی و خارجی

پنجمين کنفرانس بين المللی روابط عمومی ايران برگزار می شود

 

کارگزار روابط عمومي - پنجمين کنفرانس بين المللی روابط عمومی ايران، 23 و 24 آبان ماه 1387 در تهران و استان ها با هدف معرفی آخرين فناوری های نوين روابط عمومی برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس، هدف از برگزاری اين کنفرانس ارايه و نقد و بررسی جديدترين پژوهش های انجام شده در حوزه روابط عمومی، بسط و گسترش دانش نظری و کاربردی روابط عمومی، آسيب شناسی وضعيت روابط عمومی در ايران و جهان و ارايه راهکارهايی برای اعتلاء و ارتقای حرفه روابط عمومی است.

اطلاعات بیشتر: http://www.iranpr.org

نخستین کنفرانس مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

کنفرانس مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با هدف ایجاد محیط مناسب جهت تبادل نظر علمی، تخصصی و تجربی مدیران و متخصصین ICT و آشنایی بیشتر مدیران با روند توسعه و پیشرفت ICT در جهان و کاربرد آن جهت رفع نیازهای کشور در بخش های مختلف، برگزار می گردد.

زمان:۱۰ و ۱۱ تیرماه ۱۳۸۷

وب سایت: www.it-conf.ir

اولین کنفرانس تخصصی نظام اداری الکترونیکی

نظام اداری الکترونیکی، دستاورد فناوری اطلاعات است که نه تنها باعث صرفه جوئی در زمان و هزینه می شود بلکه ابزاری قدرتمند، مؤثر و غیرقابل اغماض در «توسعه عدالت اجتماعی و تکریم ارباب رجوع» می باشد.

مرکز همایش های علمی طاپکو عضو گروه شرکت های طاپکو با هدف آشنائی مدیران و کارشناسان IT وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات، با نمونه های علمی و عملی «نظام اداری الکترونیکی» و با شعار«نوآوری و شکوفائی در نظام اداری الکترونیکی»  قصد دارد با همکاری وزارتخانه ها و سازمانهای وابسته «اولین کنفرانس تخصصی نظام اداری الکترونیکی» کشور را برگزار

نماید.

زمان : 6 و 7  مرداد ماه 1387    -    محل برگزاری : سالن همایش های رازی

وب سایت:www.irtapco.ir