یک فروشگاه اینترتنی چه خصوصیاتی دارد؟؟؟؟

فروشگاه اینترتنی

*مدت اختصاص فروشگاه اینترنتی یک سال است که قابل تمدید میباشد.

*ثبت یک عدد نام دامنه اختصاصی با نام www. yourname .com برای فروشگاهاینترنتی.

*امکان انتخاب صفحه اول از میان مدل ها و طرح های از پیش آماده شده.

*میزبانی وب و فضای بانک اطلاعاتی.

*امکان تعریف 250 و 1000 و یا نامحدود کالا در فروشگاه اینترنتی .

*ارائه 5 ، 10 ، 25  تعداد POP3 رایگان تحت آدرس اختصاصی فروشگاه اینترنتی.

*تنظیم دکوراسیون فروشگاه اینترنتی به انتخاب مدیر فروشگاه ( شامل : لوگو ، تبلیغات ، تازه ها ، کالاهای پر فروش ، درباره فروشگاه ، تماس با فروشگاه .

*تعریف کالا ( گروه بندی کالا ، معرفی مشخصات کالا ، تعریف اقلام کالا ).

*تعیین روشهای فروش.

*تعیین روشهای ارسال و دریافت هزینه های مربوطه.

*مدیریت اخبار فروشگاه اینترنتی ( NEWS MANAGER ) .

*مدیریت آگهی های فروشگاه اینترنتی ( ADS MANAGER ).

*گزارش گیری مفید از روند کار فروشگاه اینترنتی.

*مدیریت سئوالات متداول ( F.A.Q. MANAGER ).

*مدیریت کاربران جهت واگذاری مسئولیت بروز رسانی بخشهای مختلف فروشگاه اینترنتی به افراد متعدد.

*آموزش رایگان.

*امکان جستجوی محصولات با کلمات کلیدی و یا از طریق گروه بندی موجود.

*ارئه امکان ثبت نام و عضو یت در فروشگاه اینترنتی.

*دسترسی به توضیحات متن ، عکس ، کلیپ های صوتی و تصویری هر محصول.

*امکان تماس با مسئولین سایت و ارائه نظرات.

 *پشتیبانی یک سال اول رایگان.

ویژگی های وب سایت خوب برای تجارت الکترونیک

طراحی بهینه وب سایت برای تسهیل تجارت الکترونیک

برای بخش فنی راه اندازی یک وب سایت به قسمت اطلاعات فنی این وبلاگ(www.mit-2.blogsky.com) مراجعه کنید

در شبکه جهانی وب، سایت مطلوب سایتی است که هم از نظر محتوا و هم از نظر عرضه و نمایش، نتیجه بهتری بدهد. نکات مهمی که در سایت‌ها باعث پیشرفت در امر فروش می‌شود عبارتند از:

الف) شفافیت و سادگی جستجو: سایت‌های وب پرفروش نظیر Amazon.com و Cisco.com، مشتری جستجو کننده را به سادگی قادر می‌سازند که توجه نمایند و بفهمند، کدام مقوله یا محصولات، قابل عرضه هستند. مشتری در این سایت‌ها بدون اتلاف وقت قادر به جستجو است. لذا برای توفیق در تجارت الکترونیک نیاز به یک استراتژی دقیق جستجو است.

ب) سرعت دریافت یا باراندازی صفحات: بخش عمده‌ای از مشتریان از طریق مودم‌های کم سرعت به اینترنت متصل می‌شوند به همین دلیل صفحات یک فروشگاه بر خط باید به سرعت باراندازی و دریافت کردند و ترافیک و معطلی در بین نباشد. باید عبارات کوتاه مشخصی برای محصولات، با محتوای کم و مفید در نظر گرفته شده و به خریداران این امکان داده شود که با فشار دکمه ماوی روی آن‌ها، به توضیحات و گرافیک بیشتری دست یابند.

پ) خصوصی بودن اطلاعات خریدار: هنگام خرید الکترونیکی، لازم است که اطلاعات مربوط به خریدار از جمله آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعات مالی مشتری حفظ گردد. بطور کلی، ترس از لو رفتن این اطلاعات، یکی از عوامل بازدارنده رشد فروش الکترونیکی است.

ت) حمایت‌ها و مراقبت‌های فنی: در حال حاضر، خریداران الکترونیکی از خدمات حمایتی فنی کمتری برخوردارند و در این بخش، سایتهایی که تجربه، توان و پرسنل خود را خوب به معرض نمایش بگذارند و در عین حال، سیاست‌های خدمات فنی خود را به آدرس مشتریان ارسال کنند، موفقیت بیشتری خواهند داشت.