شرمندم!!!!

سلام دوستان عزیزم...شرمندم که فرصت نکردم مطالب رو up کنم...اما انشالله هفته آینده با مطالب پر بار و جدید خدمت میرسیم....و این مژده رو به علاقه مندان می دم...
نظرات 5 + ارسال نظر
ینابیöنباشöبشنبتذ یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://-------------

سلا م

حاتمی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام.مرسی بابت مقاله.اما من می خوام یه مقاله درباره معماری اطلاعات تالیف کنم و به منابع بیشتری نیاز دارم چه فارسی چه انگلیسی.اگه شما فایلی دارید و در اختیار من قرار بدین ممنون می شم

ققنوس سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.davod000.blogfa.com

سلام با تشکر از شما مطلب خیلی خوبی بود باز در مورد ITمطلب تو وب بزار ممنون

سید محسن آهوئی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

با سلام
احتراما به اطلاع شما استاده محترمه میرسانم
که من از شما سئوال دارم و در صورت امکان من را راهنمایی نمایید
من از شبکه مخابرات کرج اشتراک خط ای دی اس الگرفته ام
که متاسفانه دائم یک ژیام برای من می آید که ای ژی من با یک نفر دیگر یکی میباشد در صورتی که ای ژی توسط مخابرات دادهشده وهرجه سعی کردم با مخابرات ارتباط تلفنی برقرار کنم نشده لذا در سایت به جستجوی رفع سئوال خود شدم ضمنان مودم من tp-link مدل td-w8961n میباشد
باتشکر سید محسن

مینا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام. روزخوش . من دانشجوی کارشناس ناپیوسته کتابداریم. موضوعات مطرح شده از طرف استاد در بیشتر مواقع در تحقیقها و جستجوها پیدا نمیشوند ممکنه شما در این زمینه بمن کمک کنید باتشکر.

مثال: نقش فن آوری در کتابخانه ها چیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد